Content & Copy Blog

Google Analytics: zo gebruik je utm-tags (newbie proof)

Als je een link naar een artikel op je website deelt via social media of je nieuwsbrief, ben je natuurlijk heel benieuwd hoe dit artikel presteert. Veel ondernemers duiken daarvoor in de statistieken van hun social media platform of hun e-mailprogramma en baseren de populariteit van het artikel op het …

Lees verder

Google Alerts instellen: de ultieme handleiding

Heb jij dat wel eens? Dat je ‘s ochtends met een kop koffie door je social media aan het scrollen bent en een artikel van een concullega voorbij ziet komen over een actuele ontwikkeling in jouw vakgebied? “Goed artikel!”, “Dankjewel voor het delen!”, “Interessant” luiden de reacties. Verdorie! denk je. …

Lees verder

De 3 stadia van contentcreatie

Kun jij ook zo lang zitten sleutelen aan dé perfecte blogpost of video? En ben je dan teleurgesteld als je niet zoveel reacties hebt gekregen als je had verwacht? Probeer het maken van content dan eens te zien als een experiment. Een experiment waarin je uitvogelt wat wel en niet …

Lees verder

5 veelgemaakte social-mediafouten

Social media. Het begrip zegt het al: media waarop je sociaal bent. Waar je dus in gesprek gaat met je volgers. Toch zie ik nog steeds heel veel ondernemers (ook bekende) die social media niet begrepen hebben. Die dus níét sociaal zijn en hun tijd eigenlijk lopen te verdoen. Ben …

Lees verder

5 tips om tijd te besparen met social media

Je weet dat je iets met social media moet als zelfstandig ondernemer. Maar oh wat kun je je overdonderd voelen als je erover nadenkt. Want: Voor welke kanalen moet je kiezen? Hoe vaak moet je iets posten? Wat moet je posten? En: hoe zorg je ervoor dat het je niet …

Lees verder

× Heb je een vraag? Stuur me een appje!