Content & Copy Blog

Zo promoot je je weggever op LinkedIn

Heb jij een weggever (dus een e-book of iets dergelijks) op je site staan? Dan is het slim om deze regelmatig te promoten op LinkedIn. Er is namelijk geen snellere manier om je netwerk op LinkedIn én je mailinglijst organisch te laten groeien. Maar als je het als een kip …

Lees verder

Hoeveel kennis moet je gratis weggeven?

Als je als autoriteit in je vakgebied wilt worden gezien, kom je er niet onderuit je kennis te delen (hoe kunnen mensen anders beoordelen of je weet waar je over praat?). Aan de andere kant zijn veel ondernemers ook bezorgd dat ze niet meer ingehuurd worden als ze te veel …

Lees verder

5 tips om het maken van content vol te houden

Vind jij het ook zo lastig om op consistente basis nieuwe content te creëren voor je online kanalen? Je begint enthousiast, zit bomvol ideeën en inspiratie en als het aan jou ligt gooi je elke week een blogpost, video of podcastaflevering online. Maar dan zit het leven een keer in …

Lees verder

Hoe bepaal je voor welk contentformat je kiest?

“Je moet gaan bloggen!”, zegt de een. “Een betere manier om meer traffic naar je website te krijgen is er niet.” “Vergeet dat bloggen maar”, zegt een ander. “Met video maak je pas écht een oprechte connectie met je volgers.” “Haha, bloggen en video’s maken is zoooo 2019!”, zegt weer …

Lees verder

Meer bereik op social media? Check deze tips

“Ik krijg online weinig reacties op mijn content maar offline wel”, zei ze tegen me. Misschien herken je dit wel. Je post je suf en er reageert geen hónd. Maar als je dan face-to-face zit met een klant, vertelt die je hoe inspirerend ze je content vindt. Maar reageren, ho …

Lees verder

Zo herpubliceer je je blogpost op LinkedIn

Wist je dat status updates op LinkedIn een veel groter bereik hebben dan artikelen? Je zou dus wel gek zijn om elke week from scratch een artikel voor LinkedIn te schrijven als ze toch amper gelezen worden. Gelukkig hoeft dat ook helemaal niet: je kunt de blogposts op je website …

Lees verder

So you want to start a podcast (boekrecensie)

ange tijd moest ik weinig van podcasts hebben. Ze zijn ontoegankelijk voor doven en slechthorenden, niet vindbaar in Google, bijna niemand luistert er nog naar (dacht ik, bijna 5 miljoen Nederlanders blijken naar podcasts te luisteren) en het is lastig om een call to action te doen. De laatste tijd …

Lees verder

× Heb je een vraag? Stuur me een appje!